Jesteś właścicielem hotelu i chcesz zlecić marketing specjalistom? Zwróć uwagę na te kwestie

  • Pobierowo
  • Blog
  • Jesteś właścicielem hotelu i chcesz zlecić marketing specjalistom? Zwróć uwagę na te kwestie

Zatrudnienie agencji interaktywnej to obecnie najlepszy sposób na zwiększenie widoczności naszego hotelu w Internecie. Zadba ona o wszystkie aspekty naszego e-marketingu, od stworzenia odpowiedniej strony internetowej, kont w mediach społecznościowych, po pozycjonowanie i kampanie reklamowe. Zanim jednak wybierzemy odpowiednią agencję dla naszego hotelu lub pensjonatu, warto zrobić odpowiedni research.

Czym zajmuje się agencja interaktywna?

Pod pojęciem agencji marketingowej kryją się specjaliści, którzy zajmują się e-marketingiem dla sklepów internetowych oraz stron firmowych. Oferują swoje usługi przedsiębiorcom, którzy chcą znajdować się wysoko w przeglądarkach internetowych. Agencja interaktywna np. Devispace zajmuje się wieloma działaniami z branży web designu i marketingu. Ich oferta może zawierać:  

  • projektowanie stron www

  • dobieranie słów kluczowych

  • pozycjonowanie stron internetowych

  • prowadzenie kont Twojej firmy w mediach społecznościowych

  • tworzenie content marketingu

  • monitorowanie efektów działań reklamowych

  • e-mail marketing

Zakres usług może się oczywiście różnić pomiędzy agencjami, więc warto wybrać taką, która idealnie spełnia nasze potrzeby. Jak jednak podjąć dobrą decyzję?

Agencja marketingowa - zapoznaj się z jej portfolio

Wielu informacji o agencji interaktywnej możemy dowiedzieć się z jej strony internetowej. Znajdziemy tam na przykład portfolio z realizacjami dla poprzednich klientów. Będzie to dla nas kopalnia informacji. Z portfolio dowiemy się czy agencja ma doświadczenie we współpracy z hotelami i pensjonatami, jaki ma poziom web designu, jak profesjonalnie wyglądają stworzone przez nią strony internetowe, media społecznościowe lub projekty identyfikacji wizualnej.

Dzięki portfolio możemy też ocenić po prostu czy agencja reklamowa ma "styl", który nam odpowiada i który chcesz zobaczyć w projektach dla Twojego hotelu.

Profesjonalna agencja reklamowa powinna mieć pozytywne opinie w Internecie

Świetnym sposobem na ocenę agencji interaktywnej jest też zapoznanie się z jej opiniami w Internecie. Przede wszystkim sprawdźmy, czy agencja ma jakiekolwiek recenzje. Ich brak powinien być dla nas sygnałem ostrzegawczym.

Jeżeli dana firma posiada już opinie, to powinniśmy szukać w nich informacji na temat czasu wykonaniu danego zlecenia, jego ceny i zadowolenia klientów z działań agencji. Na przykład wpisując w wyszukiwarkę hasło "agencja marketingowa Devispace", zobaczymy dużą ilość recenzji zadowolonych klientów, co świadczy o wysokim poziomie usług.

Dowiedz się, w jakim czasie agencja interaktywna planuje wykonać stronę internetową dla Twojego hotelu

Strony internetowe to teraz coś, bez czego nie obędzie się żaden hotel lub pensjonat. Dlatego jeżeli zleciliśmy agencji stworzenie strony www albo jej pozycjonowanie, na pewno chcemy zobaczyć efekty jak najszybciej. Podczas rozmów z agencją warto spytać o konkretny termin wykonania zadania. Jeżeli będziemy czekać na efekty miesiącami, może to spowodować utratę wielu potencjalnych klientów.

Kontakt z klientem to ważny aspekt współpracy z agencją interaktywną

O profesjonalizmie agencji reklamowej świadczy też jej kontakt z klientem. Na każdym etapie współpracy powinniśmy mieć możliwość zadania pytań i otrzymania wszystkich potrzebnych informacji. Na początku warto zapytać, w jaki sposób możemy kontaktować się z agencją: mailowo, telefonicznie, przez komunikator? Powinniśmy się też dowiedzieć jak agencja interaktywna planuje informować nas o postępach w pracy nad stroną czy identyfikacją wizualną. Czy otrzymamy informacje dopiero na koniec zlecenia, czy będziemy informowani na bieżąco?

W przypadku dłuższej współpracy, na przykład przy pozycjonowaniu strony, kampanii w social mediach czy Google Ads ważne jest otrzymywanie regularnych raportów, dzięki którym będziemy wiedzieć, czy nasz budżet jest dobrze spożytkowany.

Agencja interaktywna - upewnij się jak wygląda zakończenie współpracy z agencją

Rozpoczynając współpracę z agencją zajmującą się marketingiem internetowym, warto zapytać jak będzie wyglądało jej zakończenie. Po stworzeniu strony internetowej, wykonaniu odpowiedniego pozycjonowania czy kampanii w Google przychodzi zawsze czas na oddanie projektu i zamknięcie zlecenia. Warto jednak zapytać, czy będziemy mieli możliwość skontaktowani się z agencją w razie problemów, pytań, czy potrzeby aktualizacji.

Profesjonalna agencja pozostanie oczywiście w kontakcie z klientem i będzie dostępna w przypadku konieczności wprowadzenia zmian. Warto z kolei unikać agencji, które planują całkowicie uciąć z nami kontakt po zakończeniu współpracy. Może przysporzyć nam to wiele problemów.

Zrobiłeś odpowiedni research? Możesz być spokojny, że wybrana agencja spełni Twoje oczekiwania

Jeżeli wykonasz zalecane przez nas kroki, możesz być spokojny, że wybrana przez Ciebie agencja jest profesjonalna, ma dużą wiedzę i szanuje czas i pieniądze klienta. W tym przypadku możesz spokojnie podpisywać umowę o współpracę i oczekiwać efektów działań agencji.


Dodano: 2023-02-21 09:15:00

Komentarze (0)
Dodaj komentarz